مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 دی 1399 ساعت 16:502021-01-15سياسي

بوستان 17هکتاری دفاع مقدس اجرا می شود


بوستان 17هکتاری دفاع مقدس در محدوده پارک ولایت تا نخل ناخدا طراحی شده و المان دفاع مقدس و خلیج فارس در آن اجرا خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، فریدون همتی صبح امروز جمعه در آغاز بازدید از پروژه های بندرعباس، محل اجرای طرح پارک 17هکتاری در شرق بندرعباس را مورد بازدید و بررسی قرار داد.

  دکتر همتی بیان کرد: همزمان با اجرای این طرح، عملیات اجرایی تالار مرکزی بندرعباس نیز درون محوطه این پارک و بدون محصور شدن از سر گرفته خواهد شد.

استاندار هرمزگان همچنین امروز در بازدید از بلوار ساحلی بندرعباس از اجرای بلوار ویژه گردشگری در بندرعباس خبر داد و اظهار داشت: طی بازدیدی که در سال 96 از بلوار ساحلی داشتیم، بر استفاده از ظرفیت ساحل و دریا تأکید ویژه داشتیم و مقرر شد بلواری به طول 24کیلومتر ویژه گردشگری احداث شود.

  وی اضافه کرد: 10کیلومتر از این بلوار تا دانشگاه هرمزگان ایجاد شده و خوشبختانه پروژه از پیشرفت 70درصدی برخوردر است و500 میلیارد تومان برای اجرای آن هزینه خواهد شد که با توجه به محدودیت اعتبار دولتی، با مولد سازی برخی دیگر از سرمایه های اعتباری کمک لازم به شهرداری بندرعباس برای اجرای این پروژه صورت گرفت و تا پایان سال بخش  مهم این پروژه افتتاح  و برای استفاده مردم و گردشگران گشایش خواهد یافت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بوستان 17هکتاری دفاع مقدس اجرا می شود

بوستان 17هکتاری دفاع مقدس اجرا می شود