مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 دی 1399 ساعت 16:402021-01-15سياسي

رضایتمندی مردم ری با گسترش فضای دولت الکترونیک محقق شده است


فرماندار ویژه ری با تاکید بازرسی مستمر ادارات برای تکریم ارباب رجوع گفت: رضایتمندی مردم ری با گسترش فضای دولت الکترونیک محقق شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، در برخی امور رضایت بخش بوده است.

فرماندار ویژه شهرستان ری افزود: مسئله حفظ شئونات اسلامی و عفاف و حجاب برای کارمندان زن و مرد در ادارات به طور جدی مدنظر قرار گرفته و هر دستگاهی، آموزش کارکنان در آشنایی با قوانین و مقررات با توجه به وظایف و اولویت هایی که دارد در رأس امور قرار دهد.

توکلی کجانی بیان داشت: در اکثریت ادارات شهرستان ری میز خدمت استقرار یافته و به صورت مستمر توسط اداره بازرسی فرمانداری مورد رصد قرار می گیرد تا خدمات دهی به مردم در ادارات تسهیل شود.

معاون استاندار تهران گفت: بر اساس دستورالعمل های ابلاغی دیگر نباید در ادارات کپی کارت ملی اخذ شود دستگاه های اجرایی بایستی با هماهنگی اداره ثبت احوال شهرستان ری زیرساخت های مربوطه را ظرف چند ماه آینده ایجاد کنند تا رفاه مراجعه کنندگان فراهم شود.

وی افزود: یکی از موارد مهم حقوق شهروندی دیدار چهره به چهره با مسئولین است که در این راستا همه مدیران دستگاه ها و ادارات شهرستان ری باید پاسخگوی درخواست های شهروندان در چارچوب قوانین و مقررات باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رضایتمندی مردم ری با گسترش فضای دولت الکترونیک محقق شده است

رضایتمندی مردم ری با گسترش فضای دولت الکترونیک محقق شده است