مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 دی 1399 ساعت 16:252021-01-15سياسي

شکل گیری تشیع از مهمترین برکات حضرت فاطمه(س) است


یکی از مهمترین برکات حضرت فاطمه زهرا(س)، شکل گیری تشیع است و تمام شیعیان دنیا مدیون ایشان هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، حجت الاسلام ناصر رفیعی در دومین شب عزاداری شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) در بیت الزهراء کرمان موقوفه حاج قاسم سلیمانی با بیان اینکه استغفار برای انسان برکت می آورد، اظهار داشت: محبت ها در بین خانواده ها کم شده، درست است که دیدارهای حضوری به دلیل کرونا کم شده اما در فضای مجازی باید پررنگ باشد چرا که محبت برکت می آورد.

استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه اکنون که شرایط اقتصادی سختی است خیلی محترمانه می شود افراد متمکن فامیل به بقیه هدیه بدهند، امانت داری برکت را زیاد می کند و یکی از عواملی که در خانه ای اگر وارد شود برکت را از بین می برد، خیانت است.

وی با عنوان اینکه گناه برکت را از بین می برد و تکریم و پرداخت زکات برکت می آورد، گفت: بحث برکت بحث کمیت نیست، بحث کیفیت است  و در سیره ائمه معصومین وقتی انسان وارد می شود به مفهوم برکت به خوبی پی می برد.

رفیعی تأکید کرد: شهید حاج قاسم سلیمانی مصداق عمر بابرکت بود، تحول و تغییری که در جامعه  ایجاد کرد و چه جوانانی به واسطه ایشان عوض شدند در کشورهای مختلف و شهادتش هم بابرکت بود، گاهی برکت در شهادت و قلم و یک جمله است که تغییر ایجاد می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شکل گیری تشیع از مهمترین برکات حضرت فاطمه(س) است

شکل گیری تشیع از مهمترین برکات حضرت فاطمه(س) است