مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 دی 1399 ساعت 15:302021-01-15ورزشي

عملکرد امروز سایپا نتیجه جوان گرایی سال گذشته است


جوان گرایی فصل گذشته این تیم در فصل جاری لیگ برتر به آنها کمک خواهد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ابراهیم صادقی در کنفرانس خبری بعد از مصاف با ذوب آهن اظهار داشت: باید از باشگاه بابت پخش زنده بازی ها تشکر کنم و این بسیار خوب است که بازی ما دیده می شود و همه سطح بازی و کیفیت تیم ما را می بینند؛ در نیمه اول بازی کاملاً در اختیار ما بود و موقعیت های خیلی خوبی هم ایجاد کردیم.

وی افزود: در این بخش تمرین های زیادی کردیم اما هنوز به اهدافی که می خواستیم نرسیدیم و در بسیاری از بازی ها موقعیت های خوبی ایجاد می کنیم که بخشی از آن به بازیکنان جوان ما در حمله مرتبط است و نیاز به کار بیشتر و زمان دارند.

سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: در نیمه دوم به روند خوب خود ادامه دادیم و بعد از اینکه به گل رسیدیم تیم ما عقب نشست که امری طبیعی است زیرا به دلیل جایگاه جدولی سیزدهمی تحت فشار بودیم و توانستیم این سه امتیاز را به دست آوریم.

وی تصریح کرد: ذوب آهن بعد از گل روی دروازه ما فشار آورد به گل هم رسید اما این نشانه بسیار خوبی است که تیم ما دقیقه 88 گل می خورد و بلافاصله به بازی برمی گردد و گل پیروزی می زند.

صادقی ادامه داد: می بینید که امروز به دو بازیکن بسیار جوان به عنوان یار تعویضی بازی دادیم، بازیکنان 18-19 که خوشبختانه یکی از آنها موفق شد برای ما گل نیز بزن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملکرد امروز سایپا نتیجه جوان گرایی سال گذشته است

عملکرد امروز سایپا نتیجه جوان گرایی سال گذشته است