مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 دی 1399 ساعت 15:052021-01-15ورزشي

بازیکنان ذوب آهن مشکل ذهنیتی دارند


مشکل این تیم وضعیت ذهنی بازیکنان است،این موضوع بدان معناست که ذهنیت بازیکنان ما اشکال دارد و ما باید در لحظات آخر بازی تمرکز کافی داشته باشیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، میلیچ کرچیچ در کنفرانس خبری بعد از مصاف با سایپا اظهار کرد: خیلی سخت است که بعد از این بازی صحبت کنیم به دلیل اینکه آنها (سایپا) در دقایق آخر گل زدند؛ 30 دقیقه اول بازی را خیلی خوب کنترل کردیم و خیلی خوب بازی کردیم اما برای تطابق با وضعیت چمن بازی کار سختی داشتیم ولی نیمه اول در کل خوب سپری شد.

وی افزود: نیمه دوم را نیز خوب شروع کردیم ولی مثل همیشه و چند بازی آخر روی ضربات ایستگاهی و کرنر مشکل داشتیم، ابتدا برای این ضربات من تو من کردیم ولی بعداً به دفاع منطقه ای روی آوردیم ولی باز هم مشکل داشتیم.

مربی تیم فوتبال ذوب آهن تصریح کرد: این موضوع بدان معناست که ذهنیت بازیکنان ما اشکال دارد و ما باید در لحظات آخر بازی تمرکز کافی داشته باشیم اما بعضی بازیکنان ممکن است از این ضربات ترس داشته باشند.

وی ادامه داد: در حفظ توپ و تساوی که داشتیم مقداری ترس و تنش اضطراب در بین بازیکنان دیده می شد که این یک مشکل ذهنیتی است که روی آن کار می کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازیکنان ذوب آهن مشکل ذهنیتی دارند

بازیکنان ذوب آهن مشکل ذهنیتی دارند