مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 دی 1399 ساعت 15:052021-01-15سياسي

به مرحله سوم توان دفاعی یعنی اقدام اول رسیده ایم


جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: انقلاب اسلامی ایران هم اکنون از مرحله دفاع و بازدارندگی به مرحله سوم توان دفاعی یعنی «اقدام اول» رسیده است.

- ایسنا/اصفهان جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: انقلاب اسلامی ایران هم اکنون از مرحله دفاع و بازدارندگی به مرحله سوم توان دفاعی یعنی اقدام اول رسیده است.

دریادار علی فدوی عصر امروز (جمعه، 26 دی ماه) در مراسم بزرگداشت شهید فخری زاده در شهر مهاباد اردستان اظهار کرد: خداوند عظمتی به شهیدان اهدا کرده که می توانند همه را مورد تفقد قرار دهند و به لطف همین عنایت و به برکت شهید فخری زاده، به ما عنایت ویژه ای خواهد کرد.

وی با تأکید بر لزوم بیان اهداف شهدا، به ایام دهه فجر و سال روز چهل و دومین پیروزی انقلاب اسلامی ایران نیز اشاره کرد و گفت: آن گونه شیطان، دشمنان انقلاب را احمق کرده بود که دائما می گفتند مردم ایران چهل سالگی انقلاب را نمی بینند ولی به یاری خداوند دو سال از چهل سالگی انقلابمان می گذرد و هر روز با مقتدرترین وجه ممکن در هر صحنه ای حضور داریم و این دشمن این انقلاب است که روز به روز به سوی انفعال می رود.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران، با بیان اینکه شهید فخری زاده یکی از افتخارات ملت و همچنین مردم شهرستان اردستان و شهر مهاباد است، خاطر نشان کرد: شهید فخری زاده مهابادی از هما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به مرحله سوم توان دفاعی یعنی اقدام اول رسیده ایم

به مرحله سوم توان دفاعی یعنی اقدام اول رسیده ایم