مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 دی 1399 ساعت 14:552021-01-15ورزشي

اتلاف موقعیت های گل طبیعی است/ مصدومیت رفیعی جدی نیست


از دست دادن موقعیت های گل در تیم تحت هدایت او طبیعی است و این وضعیت به مرور زمان حل می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازنویدکیا در کنفرانس مطبوعاتی بعد از دیدار با پیکان ضمن تقدیر از مدیریت شرکت فولاد مبارکه به دلیل حمایت از تیم فوتبال سپاهان اظهار کرد: فکر می کنم اگر بخواهیم منطقی صحبت کنیم، نیمه اول خیلی خوبی نداشتیم و بچه های ما روی پرسینگ و فشار تیم پیکان توپ های زیادی را در مرکز زمین از دست دادند.

وی افزود: با وجود اینکه در نیمه اول از پیکان جلو افتادیم ولی آنها در نیمه اول بازی بهتری را ارائه کردند و با پوشش خوب زمین اجازه بازی سازی به ما نمی دادند و کارشان در نیمه اول خیلی خوب بود.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان ادامه داد: در نیمه دوم بازی برای ما خیلی خوب پیش رفت ولی یک گل پنالتی خوردیم، که پنالتی بودن یا نبودن آن مهم نیست؛ برای من خیلی جای خوشحالی دارد که تیمم مقابل پیکان که سازماندهی دفاعی خوبی دارد به بازی یک یک برگردد و خیلی خوب موقعیت ایجاد کنیم و به گل دوم نیز رسیدیم.

وی تصریح کرد: بعد از گل دوم سه یا چهار موقعیت گل ایده آل گلزنی داشتیم و باید باز هم خدا را شکر کنیم که توانستیم سه امتیاز بازی را بگیریم ولی انتظار من از بازیکنانم بسیار بیشتر از این است و فوتبالیست های خوبی در اختیار من است و انتظار دارم بهتر از اینها عمل کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتلاف موقعیت های گل طبیعی است/ مصدومیت رفیعی جدی نیست

اتلاف موقعیت های گل طبیعی است/ مصدومیت رفیعی جدی نیست