مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 دی 1399 ساعت 14:202021-01-15پزشكي

طراحی جلیقه خنک کننده برای کادر درمان


محققان دانشکده پزشکی دانشگاه رادبود در هلند با الهام از جلیقه خنک کننده ای که برای ورزشکاران در المپیک تابستانی طراحی شده، جلیقه های خنک کننده ای طراحی کرده اند که کادر درمان بیمارستان ها که به دلیل شیوع بیماری کووید-19 مجبور به پوشیدن تجهیزات حفاظتی شخصی در طولانی مدت هستند، - گرچه پوشیدن تجهیزات حفاظتی شخصی (PPE) در بیمارستان ها برای کادر درمان ضروری است، اما باید گفت که کادر درمان در هنگام پوشیدن تجهیزات محافظتی احساس راحتی نمی کنند و دچار استرس گرمایی (heat stress) می شوند.

اکثر کارکنان بیمارستان ها گفته اند که هنگام پوشیدن این جلیقه احساس راحتی بیشتری دارند و اکنون این تجهیزات به بخشی از تجهیزات استاندارد مرکز پزشکی دانشگاه رادبود اضافه شده است.

ایسنا نوشت: تجهیزات حفاظتی شخصی در ایمن نگه داشتن کارکنان بخش مراقبت های بهداشتی در طی بیماری همه گیر کووید-19 نقش بسیار مهمی داشته اند ،اما این به آن معنی نیست که پوشیدن آن در طولانی مدت راحت است.

استفاده از این تجهیزات می توانند ناراحت کننده و دست و پا گیر باشند و در صورت پوشیدن برای مدت طولانی می توانند به مشکلات ناشی از گرمای بسیاری منجر شوند.

محققان این مطالعه اظهار کردند دمای بدن کادر بهداشت و درمان در طی شیفتی که از تجهیزات حفاظتی شخصی به مدت سه ساعت متوالی استفاده کرده ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طراحی جلیقه خنک کننده برای کادر درمان

طراحی جلیقه خنک کننده برای کادر درمان