مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 دی 1399 ساعت 14:002021-01-15سياسي

ایران اسلامی، لنگر ثبات و آرامش در منطقه است


امام جمعه سردرود با بیان اینکه ایران، لنگر ثبات و آرامش در منطقه است، گفت: در حالی که غرب مایه نا امنی و بی ثباتی بوده و دلیل آن، آزمایشات مختلف بمب های هسته ای است که آمریکا و حتی فرانسه به صورت مخفیانه انجام می دهند.

- ایسنا/آذربایجان شرقی امام جمعه سردرود با بیان اینکه ایران، لنگر ثبات و آرامش در منطقه است، گفت: در حالی که غرب مایه نا امنی و بی ثباتی بوده و دلیل آن، آزمایشات مختلف بمب های هسته ای است که آمریکا و حتی فرانسه به صورت مخفیانه انجام می دهند.

حجت الاسلام والمسلمین جلیل جلیلی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر سردرود، ضمن توصیه خود و نمازگزاران به پرهیزگاری، اظهار کرد: تقوا، یعنی اینکه انسان مراقب باشد در محیط هایی که موجبات گناه و معصیت را فراهم می آورد، قرار نگیرد و زمینه لغزش را به روی خود ببندد.

وی با اشاره به امتحانات متعدد حضرت فاطمه زهرا(س)، افزود: حضرت زهرای مرضیه، اهل صبر در مقابل معصیت بود، لذا مقام عصمت کبری داشت و در عبودیت نیز سیده نساء عالمیان است؛ آن بانوی بزرگوار، انواع ناملایمات را تجربه کرد و از همه آن ها با سربلندی و پیروزی خارج شد.

وی در خطبه دوم نماز نیز با تاکید بر فرمایشات رهبر معظم انقلاب به مناسبت قیام 19 دی مردم قم، تاکید کرد: با طرح موضوع رفع تحریم ها به عنوان پیش شرط بازگشت آمریکا به بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران اسلامی، لنگر ثبات و آرامش در منطقه است

ایران اسلامی، لنگر ثبات و آرامش در منطقه است