مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آذر 1399 ساعت 20:552020-12-05اقتصادي

در تولید 4 قلم کالای اصلی مرتبط با کرونا به خودکفایی رسیدیم


وزیر صمت در پایان نشست کمیته تدارکات و پشتیبانی ستاد ملی مقابله با کرونا گفت: در چهار قلم کالای مهم مربوط به تجهیزات مبارزه با کرونا که وزارت صمت مسئول بوده است، - به تولیدات خوبی رسیده ایم به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از شاتا، علیرضا رزم حسینی با بیان این مطلب افزود: در تولید ماسک مازاد داریم و تولیدکنندگان تقاضای صادرات دارند و مجوز صادرات با تقاضای وزارت بهداشت در صورت مازاد نیاز داخلی داده می شود.

وی ادامه داد: در زمینه تولید ونتیلاتور نیز دو کارخانه بزرگ درحال تولید و تأمین نیاز وزارت بهداشت هستند و متقاضی صادرات نیز می باشند.

وزیر صنعت، معدن و تجارت اضافه کرد: در زمینه تولید دستگاه های اکسیژن ساز نیز واحدهای تولیدی آمادگی تولید و تأمین نیاز وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی را دارند.

رزم حسینی در خصوص تأمین اکسیژن بیمارستان ها نیز بیان کرد: فولاد کشور (اصفهان، کرمان، یزد و برخی استان های دیگر) بصورت رایگان اکسیژن به بیمارستان ها تحویل می دهند.

وی اعلام کرد: با همکاری و تعامل همه تولیدکنندگان و دست اندرکاران در تجهیزات مرتبط با گفت: بنابر تقاضای وزارت بهداشت اگر در کالایی مازاد نیاز داخلی داشته باشیم، مجوز صادرات هم خواهیم داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در تولید 4 قلم کالای اصلی مرتبط با کرونا به خودکفایی رسیدیم

در تولید 4 قلم کالای اصلی مرتبط با کرونا به خودکفایی رسیدیم