مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آذر 1399 ساعت 18:402020-12-05فناوري

توسعه زیرساخت های مخابراتی در کردستان با سرعت دنبال شود


نماینده مردم کردستان در مجلس، با اشاره به برنامه ششم توسعه برای دسترسی مردم روستاهای بالای بیست خانوار به اینترنت، گفت: امروزه با توجه به شرایط موجود نیاز بیش از پیش به اینترنت و دسترسی به ارتباطات دیجیتال احساس می شود.

- ایسنا/کردستان نماینده مردم کردستان در مجلس، با اشاره به برنامه ششم توسعه برای دسترسی مردم روستاهای بالای بیست خانوار به اینترنت، گفت: امروزه با توجه به شرایط موجود نیاز بیش از پیش به اینترنت و دسترسی به ارتباطات دیجیتال احساس می شود.

محسن فتحی در دیدار با وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اظهار کردضه: اعمال تحریم های ظالمانه بر ضد ملت ایران در چند سال اخیر مانع از واردات تجهیزات مخابراتی شده است.

نماینده مردم شهرستان های سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در سال های گذشته کردستان در این حوزه دچار عقب ماندگی بسیاری شده، عنوان کرد: عدالت در تقسیم امکانات و توسعه همسان در کشور از راهبردهای حاکمیت است.

فتحی با تاکید بر اینکه نباید اجازه داد که عدم هماهنگی دستگاه های اجرایی مانع توسعه کردستان شود، گفت: وزیر ارتباطات بر حمایت همه جانبه از توسعه زیرساخت های ارتباطی کردستان قول مساعد داد، و امیدواریم در سطح استان نیز با همگرایی مضاعف این ظرفیت به خوبی استفاده شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه زیرساخت های مخابراتی در کردستان با سرعت دنبال شود

توسعه زیرساخت های مخابراتی در کردستان با سرعت دنبال شود