مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آذر 1399 ساعت 18:152020-12-05اجتماعي

بحران سگ های بلاصاحب در شهرقدس/ ممانعت عده ای حامی نما در حفظ امنیت شهروندان


معاون خدمات شهری شهرداری قدس با بیان اینکه معضل سگ های بدون صاحب و سرگردان باعث ایجاد مشکلات مختلفی شده و محل مناسبی برای نگهداری از آن ها در شهرقدس وجود ندارد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرقدس، با گسترش شهرنشینی مشکلات گوناگونی در زمینه مسائل بهداشتی و اجتماعی ایجاد شد و یکی از این مشکلات که در اکثر شهرها وجود دارد، معضل سگ های بلاصاحب است.

  این حیوانات سرگردان در حاشیه و نقاط مختلفی از شهر دیده شده و برای یافتن غذا به مناطق مسکونی وارد می شوند.

  انتقال بیماری های مشترک سگ های بلاصاحب در شیوع و انتقال بیماری های مشترک بین حیوان و انسان تأثیرگذار بوده که می توان به کیست هیداتیک، هاری، سالک، کالاآزار، لاروهای مهاجر احشابی بروسلوز و لپتوسپیروز اشاره کرد.

تاکنون موارد متعددی از حمله سگ های بدون صاحب به شهروندان در کوچه ها و خیابان های سطح شهرقدس و ایجاد ترس و بروز مشکلات مختلف و سلب آسایش مردم گزارش شده است و این معضل علاوه بر ایجاد نارضایتی، عامل آلوده کننده و مزاحمت در پارک ها و بوستان ها شده و لازم است اقدامات اساسی در خصوص کنترل این حیوانات به طور جدی به عمل آید.

یکی از شهروندان محله کاووسیه ضمن ابراز گلایه و سلب آرامش اهالی محل و کودکان از این حیوانات گفت: حمله یکی از سگ های بلاصاحب موجب آسیب و گازگرفتگی پای یکی از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بحران سگ های بلاصاحب در شهرقدس/ ممانعت عده ای حامی نما در حفظ امنیت شهروندان

بحران سگ های بلاصاحب در شهرقدس/ ممانعت عده ای حامی نما در حفظ امنیت شهروندان