مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آذر 1399 ساعت 15:402020-12-05اقتصادي

واحدهای تولیدی آسیب دیده از کرونا چه کمک هایی دریافت می کنند؟


طبق توضیحات معاون اقتصادی رییس جمهور، در جلسه امروز ستاد ملی مقابله با کرونا چهار تصمیم اقتصادی برای واحدهای آسیب دیده از اعمال محدودیت ها گرفته شد.

- جی پلاس؛ معاون اقتصادی رییس جمهوری گفت: در جلسه امروز ستاد ملی مقابله با کرونا چهار تصمیم اقتصادی برای واحدهای آسیب دیده از اعمال محدودیت ها گرفته شد.

محمد نهاوندیان امروز (شنبه) در پایان جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا در جمع خبرنگاران با اشاره به خروج بسیاری از شهرها از شرایط قرمز، اظهار داشت: رعایت دستورالعملهای بهداشتی باید به طور جدی برای تداوم وضعیت بهبود ادامه یابد.

وی با اشاره به اخذ چهار تصمیم اقتصادی در ستاد ملی مقابله با کرونا با توجه به آثار و آسیب های ایجاد شده از محدودیت ها برای واحدهای اقتصادی، خاطرنشان کرد: نخست، طبق مصوبه تسهیل بدهی بدهکاران شبکه بانکی مجلس شورای اسلامی در سال 97، اشخاص حقیقی و حقوقی مهلت یافتند تا بدهی معوقه خود را تا پایان سال 98 پرداخت کنند.

وی افزود: بر این اساس اشخاص حقیقی تا 500 میلیون تومان و اشخاص حقوقی تا 2 میلیارد تومان می توانستند از این مهلت استفاده کرده و با شرایط معین شده بدهی خود را بپردازند، اما اسفندماه سال 98 با شیوع ویروس کرونا همزمان بود و بسیاری از واحدهای تولیدی نتوانستند از این شرایط بهره مند شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واحدهای تولیدی آسیب دیده از کرونا چه کمک هایی دریافت می کنند؟

واحدهای تولیدی آسیب دیده از کرونا چه کمک هایی دریافت می کنند؟