مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آذر 1399 ساعت 15:352020-12-05اقتصادي

تسهیلات ویژه مالیاتی برای حمایت از مشاغل آسیب دیده از کرونا


مدیرکل امور مالیاتی خراسان رضوی از تصویب بسته جدید مالیاتی در حمایت از مشاغل آسیب دیده از کرونا در چهل و پنجمین جلسه ستاد ملی مدیریت کرونا خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی اداره کل امور مالیاتی خراسان رضوی، احمدرضا مدبرنیا گفت: با توجه به شروع موج سوم شیوع ویروس کرونا و اعمال محدودیت های شدید و تعطیلی اجباری برخی کسب وکارها و مشاغل، بنابراین بنا به تشخیص کارگروه اقتصادی مقابله با پیامدهای اقتصادی کرونا، مشاغل و کسب وکارها از حمایت ها و مشوق های سازمان امور مالیاتی کشور برخوردار می شوند.

  مدیرکل امور مالیاتی خراسان رضوی ادامه داد: براساس این مصوبه، موارد مقرر در قانون مالیات های مستقیم و قانون مالیات بر ارزش افزوده برای مهلت زمانی اعتراض به اوراق مالیاتی که آخرین مهلت آن از تاریخ یکم آذرماه 1399 لغایت یکم بهمن ماه 1399 باشد و نیز احکام اجرای ماده 238 قانون مالیات های مستقیم و ماده 29 قانون ارزش افزوده برای مدت مذکور، به مدت یک و نیم ماه تمدید می شود.

    وی با اشاره به تمدید یک ماهه مهلت تسلیم اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده دوره سوم و چهارم سال 1399 و سررسید پرداخت مالیات آن برای کلیه مودیان مالیاتی براساس این مصوبه، بیان کرد: بخشودگی جرایم پرداخت نشده بدهی مالیات و عوارض قانون موسوم به تجمیع ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تسهیلات ویژه مالیاتی برای حمایت از مشاغل آسیب دیده از کرونا

تسهیلات ویژه مالیاتی برای حمایت از مشاغل آسیب دیده از کرونا