مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آذر 1399 ساعت 15:102020-12-05سياسي

پرهیز از حضور در اجتماعات و فاصله گذاری باید با جدیت رعایت شود


استاندار گیلان با اشاره به افزایش تعداد شهرستان های قرمز در این استان، گفت: پرهیز از حضور در اجتماعات و فاصله گذاری باید با جدیت رعایت شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازعنوان کرد و افزود: طرح محله محور شهید قاسم سلیمانی با جدیت تمام و همکاری بین دستگاهی در حال اجرا است.

استاندار گیلان با بیان اینکه اجرای طرح محله محور شهید حاج قاسم سلیمانی با اقدامات کارشناسی شده در تعدادی از شهرهای گیلان به اجرا در آمده است، تصریح کرد: در این طرح برخی از هتل ها و مراکز اقامتی به عنوان نقاهتگاه بیماران کرونایی مشغول فعالیت هستند.

وی از افزایش تعداد شهرهای قرمز کرونایی در استان گیلان خبر داد و اظهار کرد: پرهیز از حضور در اجتماعات و فاصله گذاری اجتماعی باید به صورت جدی تر رعایت شود.

زارع با بیان اینکه محدودیت تردد شبانه از ساعت 21 تا 4 صبح، در شهرهای قرمز همچنان برقرار و برای شهرهای نارنجی با جمعیت بالای 200 هزار نفر نیز محدودیت وجود دارد، گفت: الزام همراه داشتن کارت ملی برای افرادی است که تست مثبت کرونایی دارند، جهت عدم انتقال این افراد نباید از قرنطینه و خانه خارج شوند.

استاندار گیلان با تاکید بر اینکه حمایت از مشاغل آسیب دیده از کرونا در کانون توجه دولت است، افزود: سهم کارفرمایی بیمه تأمین اجتماعی در ماه های آذر و دی، تا دو ماه استمهال می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرهیز از حضور در اجتماعات و فاصله گذاری باید با جدیت رعایت شود

پرهیز از حضور در اجتماعات و فاصله گذاری باید با جدیت رعایت شود