مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آذر 1399 ساعت 14:402020-12-05سياسي

14 روستای استان سمنان رتبه 6 دهیاری های کشور را اخذ کردند


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان گفت: از لحاظ عملکرد دهیاری های 14 روستای استان رتبه شش و دهیاری های 18 روستا رتبه پنج را کسب کرده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، منوچهر فخری بعد از ظهر شنبه در جلسه ای با موضوع بررسی و رصد عملیات عمرانی صورت گرفته در سطح استان سمنان به میزبانی استانداری ضمن بیان اینکه ساختار سازمانی و ضوابط تشکیلاتی دهیاری ها متناسب با درجه هر دهیاری تهیه، تدوین و ابلاغ شده است، ابراز کرد: دهیاری ها بر اساس شاخص هایی مانند درآمد، وسعت، جمعیت، مرکزیت دهستان و یا بخش و همچنین دارا بودن ظرفیت گردشگری به درجه های یک تا شش تقسیم بندی شدند.

وی با بیان اینکه درجه شش نشان از عملکرد مطلوب دهیاری ها است، افزود: در زمان حاضر دهیاری های 14 روستای استان سمنان رتبه شش و دهیاری های 18 روستای استان رتبه پنج را کسب کردند، به این ترتیب دهیاران روستاهای قلعه نو خرقان، میقان و خیج بخش بسطام در شهرستان شاهرود، دهیاری روستای مهماندوست در دهستان دامن کوه شهرستان دامغان، دهیاری روستای خیرآباد و اعلا در شهرستان سمنان در درجه بندی رتبه ششم را از آن خود کردند.

معاون استاندار سمنان با بیان اینکه دهیاری روستای فولاد محله در شهرستان مهدی شهر، دهیاری روستاهای فرومد، بکران، حسین آباد کالپوش، نام نیک و نردین در شهرستان میامی و ده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

14 روستای استان سمنان رتبه 6 دهیاری های کشور را اخذ کردند

14 روستای استان سمنان رتبه 6 دهیاری های کشور را اخذ کردند