مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آذر 1399 ساعت 14:352020-12-05سياسي

رشد علمی ایران با ترور متوقف نمی شود/ عصبانیت دشمن از صدور انقلاب


رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی گفت: مستکبرین با ترور دانشمندان ما نه تنها نتوانستند نهضت علمی ایران را متوقف کنند بلکه روزبه روز شاهد رویش بیشتر جوانان نخبه هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام محمدعلی سالاری ظهر امروز در مراسم بزرگداشت شهید فخری زاده که به صورت وبینار در حرم مطهر حضرت سید عباس (ع) بجنورد برگزار شد، خوی استکبار را کشتار، قتل، غارت، ظلم و تعدی دانست و اظهار کرد: ترور و کشتار انسان های بی گناه چیز جدیدی نیست و دشمن از ابتدای شکل گیری نهضت الهی انقلاب اسلامی با توسل به ترور و از میان برداشتن شخصیت های برجسته کشور به دنبال ایجاد رعب و وحشت بوده اما این ترورها همیشه نتیجه عکس داشته است.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی ادامه داد: مستکبرین با ترور متفکران و دانشمندان ما نه تنها نتوانستند نهضت علمی و هسته ای را متوقف کنند بلکه روزبه روز شاهد رویش جوانان نخبه و دانشمندان برجسته در این عرصه بوده و هر روز نخبگان جوان خواستار پیوستن به این جبهه علمی هستند.

وی سرسپردگی برخی از حاکمان کشورهای اسلامی را مایه شرم و سرافکندگی جامعه اسلام دانست و افزود: اینکه عده ای از حاکمان دول اسلامی سعادت و پیشرفت را در وادادگی و وابستگی به استکبار و مرعوب شدن در برابر سلطه گران می بینند سرابی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد علمی ایران با ترور متوقف نمی شود/ عصبانیت دشمن از صدور انقلاب

رشد علمی ایران با ترور متوقف نمی شود/ عصبانیت دشمن از صدور انقلاب