مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آذر 1399 ساعت 14:152020-12-05اقتصادي

80 میلیارد تومان خسارت به باغ داران چهارمحال و بختیاری پرداخت شد


سرپرست گروه بیمه محصولات کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری از پرداخت خسارت 80 میلیارد تومانی به باغداران استان در سال 98_99 خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد احمد کریم زاده امروز در جمع خبرنگاران چهارمحال و بختیاری گفت: تولید در بخش کشاورزی از پرخطرترین فعالیت های اقتصادی است که با توجه به وابستگی آن به آب و هوا سالیانه در اثر سرمای ناگهانی، یخ بندان، خشکسالی، تگرگ، بارش شدید و زلزله تولیدات در معرض خطر قرار می گیرند.

سرپرست گروه بیمه محصولات کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری افزود: اگر اهرم های حمایتی از کشاورز وجود نداشته باشد با کوچکترین خطری کشاورز به علت عدم وجود منابع مالی از چرخه تولید خارج می شود و لذا دولت باید همواره از تولیدکنندگان حمایت کند.

وی با بیان اینکه زمان بیمه محصولات کشاورزی شروع شده و بیش از 50 درصد سطوح تحت پوشش بیمه باغبانی است، اظهار داشت: در بیمه دام، طیور، آبزیان و زنبورعسل محدودیت زمانی نداریم و هر زمان امکان بیمه محصول وجود دارد.

کریم زاده عنوان کرد: زمان بیمه محصولات زراعی تا پایان آذرماه تمدید شده است و امسال با شیوع کرونا و منع تردد، کشاورزان می توانند به صورت غیرحضوری نسبت به تکمیل بیمه نامه خود اقدام کنند، هم چنین زمان بیمه محصولات زراعی محدود و تا پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

80 میلیارد تومان خسارت به باغ داران چهارمحال و بختیاری پرداخت شد

80 میلیارد تومان خسارت به باغ داران چهارمحال و بختیاری پرداخت شد