مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آذر 1399 ساعت 14:102020-12-05سياسي

کشف بیش از 4 هزار کیسه آرد خارج از شبکه در البرز


طی بازرس های صورت گرفته طی هفته در شهرستان کرج گذشته 4 هزار و 355 کیسه آرد دولتی عرضه خارج از شبکه کشف شد - رامین ربیعی در گفت وگو با خبرنگار مهر با اشاره به بازرسی های جدی و دوره ای از نانوایی های استان البرز اظهار کرد: این بازرسی ها به صورت کاملاً دقیق صورت می گیرد تا راه برای هرگونه تخلفی گرفته شود.

وی افزود: بر همین مبنا طی بازرس های صورت گرفته طی هفته در شهرستان کرج گذشته 4 هزار و 355 کیسه آرد دولتی عرضه خارج از شبکه کشف و برای متخلفین پرونده های لازم تشکیل شد تا در مراجع ذیصلاح به آن رسیدگی شود.

رییس سازمان صمت استان البرز بیان کرد: همچنین در این بازرسی ها برای 79 نانوایی متخلف که تخلفاتی مانند گران فروشی، کم فروشی و رعایت نکردن دستورالعمل های بهداشتی ابلاغ شده را داشتند پرونده تشکیل شد.

بازرسی از 768 نانوایی در کرج وی با بیان اینکه در مجموع 768 نانوایی در کرج مورد بازرسی قرار گرفتند، تصریح کرد: این بازرسی ها توسط یک اکیپ ویژه طی گشت مشترک با محوریت آرد و نان کارگروه تنظیم بازار معاونت نظارت و بازرسی سازمان صمت البرز به همراه فرمانداری، اداره کل غله و اتحادیه نانوایان شهرستان کرج صورت گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف بیش از 4 هزار کیسه آرد خارج از شبکه در البرز

کشف بیش از 4 هزار کیسه آرد خارج از شبکه در البرز