مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آذر 1399 ساعت 14:002020-12-05اقتصادي

مقایسه فنی سراتو سایپا 2000 با دنا پلاس اتوماتیک+جدول


مشخصات فنی خودرو سراتو سایپا 2000 و دنا پلاس اتوماتیک در این گزارش آمده است تا به کمک آن ها بتوانید خودرو مناسب مورد نظر خود را انتخاب کنید.

- در این گزارش دو سدان نسبتا گران قیمت تولید داخل یعنی بهترین تولیدات ایران خودرو، دنا پلاس توربو اتوماتیک و هم چنین کیا سراتو سایپا 2000 را به نبرد با یکدیگر فراخوانده ایم.

معرفی دنا پلاس توربو اتوماتیک در اوایل دهه 90 خودروی دنا به عنوان نسخه فیس لیفت سمند به مشتریان عرضه شد و تاحدودی مورد استقبال قرار گرفت.

کمی بعد، بزرگ ترین خودروساز ایران که معمولا به راحتی دست از سر تولیدات خود برنمی دارد، سعی کرد تا با انجام تغییراتی در ظاهر خودروی دنا، به ویژه نمای جانبی آن، محصولی جدید و البته گران قیمت تر با نام دنا پلاس را طراحی و به بازار عرضه کند.

بدین ترتیب، این خودرو از زمستان 1396 خود را در جمع خودروهای ترددکننده در جاده های کشور دید.

شرکت ایران خودرو که پیش از این نمونه توربوشارژ پیشرانه EF7 را در سمند سورن به خدمت گرفته بود، قطعا از ارائه نسخه توربوشارژ دنا پلاس نیز به راحتی نمی توانست بگذرد.

درنتیجه، دنا پلاس توربوشارژ دنده ای در سال 97 به لیست تولیدات ایران خودرو اضافه شد که از لحاظ فنی، بهبودهایی را نسبت به سمند سورن توربو تجربه کرده بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقایسه فنی سراتو سایپا 2000 با دنا پلاس اتوماتیک+جدول

مقایسه فنی سراتو سایپا 2000 با دنا پلاس اتوماتیک+جدول