مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آذر 1399 ساعت 13:552020-12-05سياسي

«گلستان» شهری 300هزار نفری در 25کیلومتری پایتخت آرامستان ندارد


«گلستان» ، شهری 300هزار نفری در 25کیلومتری پایتخت آرامستان ندارد و یکی از مهمترین دغدغه های بازماندگان متوفیان تهیه قبر است.

- بهارستان- گلستان ، شهری 300هزار نفری در 25کیلومتری پایتخت آرامستان ندارد و یکی از مهمترین دغدغه های بازماندگان متوفیان تهیه قبر است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، شاید باورش کمی سخت باشد، اما در نزدیکی پایتخت و در شهر 300 هزارنفری گلستان علی رغم وعده های مدیران شهری در یک دهه گذشته هنوز محلی برای دفن اهالی این شهر وجود ندارد.

غم و اندوه از دست دادن عزیزان برای بازماندگان متوفی در شهر گلستان با باری مضاعف همراه است، چراکه در مرکز یکی از بزرگ ترین شهرهای استان تهران آرامستانی برای دفن اموات وجود ندارد.

گلستان که مرکز شهرستان بهارستان و به عنوان پرتراکم ترین شهر کشور از او نام برده می شود، در فاصله 25 کیلومتری پایتخت قرار گرفته است و بر اساس آخرین سرشماری، این شهر نزدیک به 300 هزار نفر را در خود جای داده است.

تصور آن هم دردناک است، بازماندگان متوفیان در شهر گلستان به محض شنیدن خبر ناگوار از دست دادن عزیز خود با وجود تالم و تأثر بسیار زیاد، باید به فکر تأمین آرامگاه ابدی وی در جایی به جز این شهر باشند.

به نظر می رشد، اعضای شورای شهر گلستان می بایست، به جای فرصت سوزی و دعواهای بی اساس روی نیازهای اولیه شهر گلستان م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«گلستان» شهری 300هزار نفری در 25کیلومتری پایتخت آرامستان ندارد

«گلستان» شهری 300هزار نفری در 25کیلومتری پایتخت آرامستان ندارد