مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آذر 1399 ساعت 13:452020-12-05اقتصادي

درب اتوماتیک شیشه ای


راه حل ایده آل و کاربردی برای مکان هایی با ترافیک بالا و پرتردد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا،بنابراعلام آچیلان دُر، یکی از شروط نصب درهای اتوماتیک این است که این مدل درب ها به یک فضای اضافی برای نصب احتیاج دارند ، به عبارت دیگر درهای متحرک برای حرکت در جهات مختلف نیاز به مکان دارند! رشد بسیار زیاد تقاضا برای درهای کشویی تاشو در سال های اخیر منجر به افزایش سریع دامنه فروش سیستم های درب شیشه ای اتوماتیک برای خریداران شده است.

درهای شیشه ای خودکار گاهی با نام های درب های بی فولد ، درهای فولدینگ ، در کنسرتینای فولدینگ نیز نامیده می شوند که به دلیل عملکرد بازشو ، بیشتر به عنوان درهای کشویی تاشو شناخته می شن.

درهای کشویی تاشو جایگزینی مناسب برای درهای کشویی پسیو یا فرانسوی هستند که قادرند در واقع دهانه فعلی را تغییر داده و فضای اتاق را به سطح باز کنند.

این مدل درب های تاشو در حال حاضر بیشترین فروش را در بین درب های اتوماتیک دارند.

همانطور که اطلاع دارید ایده اصلی درب کشویی تاشو به بیش از 100 سال پیش باز می گردد ، جایی که به طور منظم برای بستن درهای رستوران های کوچک استفاده می شد، درب های کشویی تاشو امروزی با استفاده از جدیدترین ویژگی های نوآورانه و مواد عایق در مواد سازنده درب و شیشه در درب های پاسیو با کارایی بالا بهره می برند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درب اتوماتیک شیشه ای

درب اتوماتیک شیشه ای