مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آذر 1399 ساعت 13:452020-12-05اقتصادي

مطالبه قرارگاه عملیاتی مبارزه با کرونا از بانک مرکزی برای تامین مالی واکسن کرونا


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، سید سلمان سامانی سخنگوی وزارت کشور با اشاره به برگزاری جلسه اخیر قرارگاه عملیاتی مبارزه با کرونا در این وزارتخانه اظهار کرد: - سخنگوی وزارت کشور از مطالبه قرارگاه عملیاتی مبارزه با کرونا از بانک مرکزی بمنظور تامین واکسن کرونا خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، سید سلمان سامانی سخنگوی وزارت کشور با اشاره به برگزاری جلسه اخیر قرارگاه عملیاتی مبارزه با کرونا در این وزارتخانه اظهار کرد: در سی و هفتمین جلسه ستاد ملی مبارزه با کرونا به ریاست رییس محترم جمهور در خصوص نحوه تامین مالی پیش خرید واکسن کرونا تصمیماتی گرفته شده بود که اجرای این مصوبه مورد بررسی قرار گرفت.

معاون هماهنگی وزارت کشور افزود: در جلسه قرارگاه عملیاتی مبارزه با کرونا نمایندگان وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی و سایر دستگاه های مرتبط گزارشی از نحوه تامین واکسن کرونا ارائه کردند.

سخنگوی وزارت کشور یادآور شد: با عنایت به اهمیت و حساسیت موضوع و در اجرای تاکیدات رییس محترم جمهور مبنی بر ضرورت تأمین مالی هرچه سریعتر برای تادیه پیش پرداخت مورد نیاز جهت خرید واکسن کرونا، وزیر کشور و فرمانده قرارگاه عملیاتی مبارزه با کرونا از رییس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مطالبه قرارگاه عملیاتی مبارزه با کرونا از بانک مرکزی برای تامین مالی واکسن کرونا

مطالبه قرارگاه عملیاتی مبارزه با کرونا از بانک مرکزی برای تامین مالی واکسن کرونا