مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آذر 1399 ساعت 13:402020-12-05سياسي

رصد مستمر پیشرفت فیزیکی و کیفیت اجرای پروژه های سفر دولت به سمنان


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان گفت: رصد و پیگیری پروژه های سفر ریاست جمهوری به استان با قیدهای تسریع و کیفیت در اجرا، به صورت مستمر در حال انجام است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، منوچهر فخری بعدازظهر امروز در جلسه بررسی وضع پروژه های عمرانی سفر ریاست جمهوری به استان اظهار کرد: علی رغم شیوع ویروس کرونا در کشور و استان و همچنین ایجاد محدودیت هایی در بخش ها و سطوح کشور، با اقدامات و تمهیدات صورت گرفته خللی در روند اجرای طرح های عمرانی و پروژه های مصوب سفر در استان ایجاد نشد و رصد و پیگیری طرح ها به منظور بررسی وضعیت و کیفیت اجرای طرح ها و همچنین تسریع در پیشرفت فیزیکی پروژه ها توسط مسؤولان استان و نهاد ریاست جمهوری به صورت مستمر در حال انجام است.

وی افزود: در دور نخست سفر ریاست جمهوری به استان، 72 پروژه با اعتبار 962 میلیارد تومان در بخش های مختلف برای استان مصوب شد که با پیگیری هایی که توسط مجموعه مسئولان استان و نهاد ریاست جمهوری صورت گرفت، این اعتبار افزایش پیدا کرد.

فخری تصریح کرد: دور دوم سفر ریاست جمهوری به استان سمنان نیز در سال 97 صورت گرفت که در این مقطع نیز 85 پروژه با اعتبار یک هزار و 400 میلیارد تومان برای اجرای طرح های جدید در بخش های مختلف مصوب و اعتبار مربوطه تخصیص و تأمین شد، البته هنوز این اعتبار به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رصد مستمر پیشرفت فیزیکی و کیفیت اجرای پروژه های سفر دولت به سمنان

رصد مستمر پیشرفت فیزیکی و کیفیت اجرای پروژه های سفر دولت به سمنان