مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آذر 1399 ساعت 13:302020-12-05اقتصادي

واریز 480 هزار تومان بر روی کارت بانکی معلولان فاقد شغل


رییس سازمان بهزیستی کشور اعلام کرد که مبلغ 480 هزار تومان بر روی کارت بانکی افراد دارای معلولیت شدید و خیلی شدید که به سن 18 سال رسیده اند اما فاقد شغل و درآمد هستند، - رییس سازمان بهزیستی کشور اعلام کرد که مبلغ 480 هزار تومان بر روی کارت بانکی افراد دارای معلولیت شدید و خیلی شدید که به سن 18 سال رسیده اند اما فاقد شغل و درآمد هستند، شارژ شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وحید قبادی دانا ضمن گرامیداشت هفته جهانی افراد دارای معلولیت بیان کرد: در راستای اجرای قانون حمایت از حقوق افراد دارای معلولیت و برای اجرای ماده 27 این قانون، با حمایت سازمان برنامه و بودجه مبلغ 71 میلیارد تومان جهت اجرای بخشی از این قانون در هفته جاری اختصاص پیدا کرد و برای افراد دارای معلولیت شدید و خیلی شدید که به سن 18 سال رسیده اند اما فاقد شغل و درآمد هستند، مبلغ 480 هزار تومان بر روی کارت بانکی آنها شارژ شد.

به گفته وی، حدود 147 هزار نفر از افراد دارای معلولیت حائز این شرایط بودند که مبلغ 480 هزار تومان بر روی کارت بانکی آنها به عنوان کمک هزینه معیشت برای افراد دارای معلولیت شدید و خیلی شدیدی که به سن 18 سال رسیدند و فاقد شغل و درآمد هستند، شارژ شد.

قبادی دانا تصریح کرد: امید است که در سال 1400 با درنظر گرفتن منابع لازم و تامین اعتبار لازم برای اجرای قانون بتوانیم مواد مختلف قان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واریز 480 هزار تومان بر روی کارت بانکی معلولان فاقد شغل

واریز 480 هزار تومان بر روی کارت بانکی معلولان فاقد شغل