مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آذر 1399 ساعت 13:302020-12-05پزشكي

احتمال واردات یک محموله واکسن کرونا در 2 ماه آینده


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سید حیدر محمدی مدیرکل دارو و مواد تحت کنترل سازمان غذا و دارو با اشاره به تلاش های وزارت بهداشت و سازمان غذا و دارو به منظور تامین واکسن مورد نیاز مردم کشور، - مدیرکل دارو و مواد تحت کنترل سازمان غذا و دارو از احتمال واردات یک محموله واکسن کرونا در 2 ماه آینده خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سید حیدر محمدی مدیرکل دارو و مواد تحت کنترل سازمان غذا و دارو با اشاره به تلاش های وزارت بهداشت و سازمان غذا و دارو به منظور تامین واکسن مورد نیاز مردم کشور، اظهار کرد: 6 شرکت داخلی در حال انجام مطالعات بر روی تولید واکسن کرونا هستند که مطالعات آزمایشگاهی آن ها به پایان رسیده و برخی از آن ها در فاز مطالعات حیوانی است و برخی درخواست مجوز ورود به فاز مطالعات انسانی را به سازمان غذا و دارو ارائه داده اند.

وی افزود: مطالعات دو شرکت داخلی ظرف هفته آینده وارد فاز انسانی می شوند و امیدواریم در ماه های ابتدایی سال 1400 بتوانند این واکسن را تولید کنند.

مدیرکل دارو سازمان غذا و دارو با اشاره به اینکه به منظور تامین هرچه سریع تر واکسن کرونا، همزمان با ادامه تولید داخل، مذاکرات با شرکت های خارجی تولیدکننده انجام شده است، اظهار کرد: پیش بینی می کنیم در صورت تایید واکسن ها و تامین ارز مورد نیاز ظر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احتمال واردات یک محموله واکسن کرونا در 2 ماه آینده

احتمال واردات یک محموله واکسن کرونا در 2 ماه آینده