مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آذر 1399 ساعت 13:252020-12-05فناوري

راهنمای انتقال تصویر دوربین مداربسته


امر نظارت و کنترل محیط پیرامون از راه دور، از قابلیت هایی است که کاربران به آن نیاز دارند چرا که برخی از اماکن حساسیت بالایی دارند و نیاز به نظارت در تمام ساعات شبانه روز را دارند و امکان حضور فیزیکی در تمام ساعات وجود ندارد، - بنابراین انتقال تصویر دوربین مداربسته، امری ضروری در افزایش امنیت محیط پیرامون محسوب می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا،بنابراعلام فراگستر الکترونیک، شرکت های نظارت تصویری شرایط لازم را برای انتقال تصویر انتقال تصویر دوربین مداربسته و نحوه ی آن می پردازیم.

اهمیت انتقال تصویر دوربین مداربسته این روش، امکاناتی را فراهم می آورد تا کاربران به راحتی بتوانند با دسترسی به اینترنت یا با استفاده از شبکه داخلی، تصویر را تحت کنترل و مدیریت خود قرار دهند.

انتقال تصویر دوربین مداربسته، مزایایی زیادی را به همراه دارد که عبارتند از : .

بسیاری از کارفرمایان و مدیران ادارات و شرکت ها، بدون حضور در این اماکن با استفاده از انتقال تصویر دوربین مداربسته، می توانند عملکرد کارمندان، پرسنل خود را مورد بررسی قرار دهند.

.

والدین می توانند فرزندان خود را که در مدرسه یا مهدکودک حضور دارند با استفاده از این روش، از راه دور، نظاره کنند و آرامش خاطر و اطلاع بیشتری از وضعیت سلامتی آن ها داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهنمای انتقال تصویر دوربین مداربسته

راهنمای انتقال تصویر دوربین مداربسته