مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آذر 1399 ساعت 10:452020-12-05دانش

برگزاری دوره اکسل مقدماتی _کاربردی


انجمن های علمی دانشگاه های الزهرا، خواجه نصیرالدین طوسی، خوارزمی، علم و صنعت و دانشگاه یزد دوره اکسل مقدماتی _کاربردی را برگزار می کنند.

- انجمن های علمی دانشگاه های الزهرا، خواجه نصیرالدین طوسی، خوارزمی، علم و صنعت و دانشگاه یزد دوره اکسل مقدماتی _کاربردی را برگزار می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازباشگاه دانشجویان ایسنا، رشته مهندسی صنایع رشته ای است که در آن با محاسبات و گزارشات بسیاری سر و کار دارند.

اما سؤالی که برای فارغ التحصیلان مهندسی صنایع پیش می آید این است که کاربرد اکسل در مهندسی صنایع چیست؟ قبل از هر چیز باید گفت که اکسل نه تنها در مهندسی صنایع بلکه در تمامی رشته های تحصیلی و حوزه های شغلی کاربرد فراوانی دارد.

اما این کاربردها در مهندسی صنایع گسترده تر بوده و تقریبا در تمام دروس آن کاربرد دارد و یادگیری آن برای هر مهندس صنایعی واجب و ضروری است.

آشنایی با محیط نرم افزار ، معرفی نوار ها و منو های دسترسی سریع ، آشنایی با ورک بوک، شیت و سلول ها، نام گذاری و ذخیره سازی ، وارد کردن انواع داده ها در اکسل و جابجایی بین سلول ها ، کاربرد های Auto fill در انواع داده ها و ساختن custom list در اکسل ، آشنایی با format cells و تغییر ظاهر و ویژگی سلول ها و رسم border ، آشنایی با paste special و format Painter ، اضافه، حذف یا مخفی کردن سطر ها ستون ها ، آشنایی با عملگر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری دوره اکسل مقدماتی _کاربردی

برگزاری دوره اکسل مقدماتی _کاربردی