مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آذر 1399 ساعت 09:252020-12-05ورزشي

آخرین وضعیت لیگ های ورزشی در بحران کرونا/ اصفهانی ها پای ثابت رشته های توپی


با وجود تداوم شیوع ویروس کرونا در سطح کشور و جهان، نبض ورزش کشور متوقف نشد و برخی از رشته ها به کار خود ادامه دادند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، با وجود تداوم شیوع ویروس کرونا در سطح کشور و جهان، نبض ورزش کشور متوقف نشده و برخی از رشته ها به کار خود ادامه دادند.

اولین رشته ای که با وجود ویروس کرونا به فعالیت خود ادامه داد، فوتبال بود؛ لیگ برتر فوتبال کشور و همچنین لیگ ها پایه با تدابیر بهداشتی کار خود را آغاز کردند.

فوتبال، چراغ را روشن کرد   لیگ برتر فوتبال فصل 99-98 در بخش آقایان در سال 99 با قهرمانی پرسپولیس به پایان رسید و فصل جدید مسابقات یعنی 1400-1399 نیز تا هفته چهارم پیگیری شد.

ذوب آهن و سپاهان دو نماینده اصفهان در این رقابت ها هستند، که تا پایان هفته چهارم سپاهان با هفت امتیاز در جایگاه ششم و ذوب آهن با 3 امتیاز در جایگاه 12 این رقابت ها قرار دارند.

در بخش بانوان نیز، لیگ برتر از اوایل آذر ماه شروع به فعالیت کرد و هفته نخست این رقابت ها برگزار شد؛ بانوان سپاهان و ذوب آهن نیز نماینده اصفهان در این رقابت ها هستند.

در رشته فوتسال نیز، با وجود اینکه اولین مسابقه رشته های توپی پس از شیوع ویروس کرونا، مرحله فینال فصل 99-98 بود، مجوز فصل جدید پس از اما و اگر های فراوان صادر شد و فصل جدید لیگ برتر فوتسال کشور از اواخر آذرماه استا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین وضعیت لیگ های ورزشی در بحران کرونا/ اصفهانی ها پای ثابت رشته های توپی

آخرین وضعیت لیگ های ورزشی در بحران کرونا/ اصفهانی ها پای ثابت رشته های توپی