مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آذر 1399 ساعت 08:502020-12-05اجتماعي

آماده باش 174 تیم امدادی در پی بارندگی های شدید درخراسان جنوبی


سیدابوالحسن میرجلیلی امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در بیرجند، اظهار داشت: براساس پیش بینی های هواشناسی احتمال وقوع بارندگی های رگباری شدید و جاری شدن روان آب از اواخر وقت امروز تا صبح سه شنبه وجود دارد.

وی با بیان اینکه این بارندگی ها در برخی نقاط با روان آب و آبگرفتگی معابر عمومی همراه خواهد بود، بیان داشت: کلیه نیرو های امدادی و عملیاتی در 11 شهرستان خراسان جنوبی از فردا تا صبح روز سه شنبه در حالت آماده باش هستند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی از آماده باش 174 تیم عملیاتی و امدادی در استان خبر داد و افزود: تیم های امدادی و عملیاتی مدیریت بحران شامل نیروهای راهداری، تکنسین های اورژانس، پلیس راه، شهرداری به ویژه آتش نشانی و هلال احمر برای مدیریت حوادث در آماده باش کامل هستند.

میرجلیلی متذکر شد: مردم و مسافران در این مدت از قرار گرفتن در حریم رودخانه ها پرهیز کنند همچنین کشاورزان، دامداران، عشایر و گلخانه داران تدابیر لازم را برای کاهش خسارات احتمالی انجام دهند.

وی با اشاره به وقوع برف در گردنه های خراسان جنوبی و کاهش محسوس دمای هوا، مطرح کرد: مردم و مسافران در صورت سفر ضروری از همراه داشتن وسایل ایمنی و تجهیزات زمستانی از جمله زنجیر چرخ و سوخت کافی در محورهای برفگیر اطمینان حاصل کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آماده باش 174 تیم امدادی در پی بارندگی های شدید درخراسان جنوبی

آماده باش 174 تیم امدادی در پی بارندگی های شدید درخراسان جنوبی