مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آذر 1399 ساعت 08:402020-12-05اقتصادي

وصول حقوق دولتی از معادن استان سمنان 39 درصد افزایش یافت


معاون امور معادن سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان گفت: وصول حقوق دولتی از معادن استان در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 39 درصد افزایش داشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد فروهر پیش از ظهر شنبه در گفتگو با خبرنگاران به میزبانی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان با اشاره به فعالیت 626 واحد معدنی در سطح استان اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون 110 میلیارد ریال حقوق دولتی از معادن استان وصول شده که این رقم در مقایسه با مدت مشابه خود در سال گذشته 39 درصد رشد داشته است.

وی افزود: این در حالی است که در آبان ماه سال جاری 21 میلیارد ریال حقوق دولتی از این معادن وصول شده است و این رقم در مقایسه با آبان ماه سال گذشته 75 درصد رشد داشته است.

معاون امور معادن سازمان صنعت، معدن و تجارت سمنان بابیان اینکه 10 هزار میلیارد ریال در معادن استان سرمایه گذاری شده است، تصریح کرد: فرآوری مواد معدنی یکی از مهم ترین سیاست های این نهاد برای رونق اقتصاد و تولیدات داخلی استان سمنان محسوب می شود.

فروهر با اشاره به اینکه ظرفیت استخراج این معادن سالانه بیش از 21 میلیون تن مواد معدنی و ذخیره قطعی آن 586 میلیون است، یادآور شد: عدم رسوخ فناوری های پیشرفته در بحث استخراج و سرمایه گذاری در بخش فرآوری مواد معدنی یکی از مهم ترین مشکلات این بخش است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وصول حقوق دولتی از معادن استان سمنان 39 درصد افزایش یافت

وصول حقوق دولتی از معادن استان سمنان 39 درصد افزایش یافت