مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آذر 1399 ساعت 08:352020-12-05اقتصادي

اهدای جهیزیه به 10 زوج جوان نیازمند ابوموسی


کمیته امداد با همکاری خیران، در دومین مرحله اهدای جهیزیه به خانواده های نیازمند جزیره ابوموسی اقدام به توزیع 10 سری جهیزیه به زوج های جوان نیازمند این جزیره کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، حسن مکاری رضوانی در حاشیه مراسم اهدای جهیزیه به زوج های جوان که با حضور فرماندار، اعضای شورا شهر و مسئولان جزیره برگزار شد، گفت: در مرحله دوم اهدای جهیزیه که با همکاری و مشارکت خیرین صورت گرفته، تعداد 10 سری جهیزیه کالایی به ارزش 120 میلیون تومان به 10 زوج جوان نیازمند در جزیره ابوموسی اهدا شد.

مکاری ضمن تشکر و قدردانی از خیرین، افزود: ارزش هر سری جهیزیه 12 میلیون تومان می باشد و جهیزیه کالایی اهدایی شامل یخچال، اجاق گاز، جاروبرقی، فرش، پتو، اتو و سرویس آشپزخانه بوده است که با رعایت پروتکل های بهداشتی مرتبط با بیماری کرونا به زوج های جوان اهدا گردید.

رییس کمیته امداد ابوموسی یادآور شد: کمیته امداد در جهت ترویج و تسهیل سنت حسنه ازدواج، تحکیم و تقویت بنیان خانواده و پیشگیری از شیوع آسیب های فردی و اجتماعی در بین جوانان در شرف ازدواج خدمات مختلفی از جمله کارگاه های آموزشی و مشاوره به زوج های جوان را ارائه می نماید.

انتهای پیام/ 88055


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهدای جهیزیه به 10 زوج جوان نیازمند ابوموسی

اهدای جهیزیه به 10 زوج جوان نیازمند ابوموسی