مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آذر 1399 ساعت 08:352020-12-05اقتصادي

کفسابی و هر آنچه باید درباره آن بدانید


کفسابی، واژه ای پرکاربرد در حوزه تعمیر و نگه داری ساختمان است که علی رغم اهمیتش، خیلی ها هیچ ایده یا ذهنیتی درباره آن ندارند! - کفسابی، واژه ای پرکاربرد در حوزه تعمیر و نگه داری ساختمان است که علی رغم اهمیتش، خیلی ها هیچ ایده یا ذهنیتی درباره آن ندارند! به گزارش سایت قطره و به نقل ازبازرگانی خبرگزاری مهر ، شکی نیست که همه دوست دارند خانه ای تمیز، زیبا و جذاب داشته باشند.

خانه ای که هم خودشان از زندگی کردن در آن لذت ببرند و هم میهمانان از حضور در آن خانه، احساس آرامش کنند، اما زیبایی خانه، الزاماً با داشتن مبلمان گران قیمت، فرش های مجلل، اقلام تزیینی و مواردی ازاین دست محقق نمی شود؛ بلکه ابتدا خود خانه باید آراسته و شسته رفته باشد تا بتوانیم با قرار دادن مبلمان و سایر وسایل، زیبایی مضاعفی به آن ببخشیم.

وقتی صحبت از آراستگی خانه می شود، معمولاً جنبه های مختلفی مورد توجه قرار می گیرد و عجیب آن که در این بین، گاهی فراموش می کنیم که کف خانه در چطور به نظر رسیدن آن، نقش بسیار مهمی ایفا می کند.

تا کف خانه سلامت، یکدستی، زیبایی و درخشش لازم را نداشته باشد، خانه نمی تواند شکل مطلوبی به خود بگیرد.

کف خانه، تا حد زیادی شبیه به دفتر خوشنویسی می ماند؛ تا صفحات این دفتر، تمیز نباشند، هر قدر هم که در آن ها خوش خط بنویسید، زیبایی نوشته هایتان بین زشتی و کثیفی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کفسابی و هر آنچه باید درباره آن بدانید

کفسابی و هر آنچه باید درباره آن بدانید