مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آذر 1399 ساعت 08:152020-12-05اقتصادي

پیش بینی جدید فیچ از قیمت سال آینده نفت برنت


موسسه اعتبارسنجی فیچ در پی توافق اوپک پلاس برای افزایش تولید ماهانه 500 هزار بشکه در روز از ابتدای سال 2021 پیش بینی کرد میانگین قیمت نفت برنت در سال میلادی آینده به 45 دلار در هر بشکه می رسد.

- موسسه اعتبارسنجی فیچ در پی توافق اوپک پلاس برای افزایش تولید ماهانه 500 هزار بشکه در روز از ابتدای سال 2021 پیش بینی کرد میانگین قیمت نفت برنت در سال میلادی آینده به 45 دلار در هر بشکه می رسد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دیمیتری مارین شنکو، مدیر ارشد فیچ به شبکه سی ان بی سی گفت: ما انتظار داریم سال آینده قیمتها به طور میانگین 45 دلار برای نفت برنت باشد.

این پیش بینی بر مبنای این فرض است که تقاضا حداقل تا نیمه دوم سال آینده ضعیف می ماند زیرا پیشرفت توزیع انبوه واکسن کووید 19 احتمالا خیلی سریع نخواهد بود.

انتشار اخبار مربوط به واکسن کووید 19، قیمتهای نفت را ماه پیش بالاتر برد و این حقیقت که اوپک پلاس پس از یک مذاکرات طولانی موفق شد درباره گام بعدی توافق کاهش تولید به توافق دست پیدا کند، کمک کرد قیمتها در هفته گذشته به سطح بالاتری صعود کنند.

با این حال با توجه به چالشهای پیرامون توزیع واکسن و این حقیقت که سال آینده نفت بیشتری از سوی اوپک پلاس به بازار روانه می شود، روند قیمتها ممکن است به زودی تغییر کند و این بدون در نظر گرفتن لیبی خواهد بود که از مشارکت در توا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی جدید فیچ از قیمت سال آینده نفت برنت

پیش بینی جدید فیچ از قیمت سال آینده نفت برنت