مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آذر 1399 ساعت 06:202020-12-05اقتصادي

آسفالت و بهسازی بیش از 101 هزار متر مربع از معابر سطح شهر سنندج


معاون فنی و امور زیربنایی شهرداری سنندج از آسفالت و بهسازی 101 هزار و 300 مترمربع از معابر سطح شهر خبر داد و گفت: در راستای بهسازی و آسفالت معابر در آبان ماه سالجاری بیش از 15 هزار تن آسفالت صرف بهسازی معابر سطح شهر شد.

- ایسنا/کردستان معاون فنی و امور زیربنایی شهرداری سنندج از آسفالت و بهسازی 101 هزار و 300 مترمربع از معابر سطح شهر خبر داد و گفت: در راستای بهسازی و آسفالت معابر در آبان ماه سالجاری بیش از 15 هزار تن آسفالت صرف بهسازی معابر سطح شهر شد.

بهزاد ریحانی فرد در گفت و گو با ایسنا گفت: عملیات آسفالت و بهسازی معابر سطح شهر در آبان ماه بصورت گسترده اجرا شد.

معاون فنی و امور زیربنایی شهرداری سنندج عنوان کرد: امسال از ابتدای سال محلات و معابری که نیازمند آسفالت و بهسازی بوده شناسایی و عملیات آسفالت ریزی و بهسازی معابر نسبت به سال های گذشته رشد چشمگیری داشته است.

وی افزود: آسفالت و بهسازی معابر سطح شهر با هدف بهسازی معابر، تسهیل در تردد عابرین و وسائط نقلیه، حذف ناهمواری های معابر و همچنین بهبود سیما و منظر به ترتیب اولویت در دستور کار قرار گرفت.

بهزاد ریحانی فرد از بهسازی 101 هزار و 300 مترمربع از معابر سطح شهر در آبان ماه سال جاری خبر داد و گفت: برای بهسازی این معابر 15 هزار و 332 تن آسفالت صرف شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آسفالت و بهسازی بیش از 101 هزار متر مربع از معابر سطح شهر سنندج

آسفالت و بهسازی بیش از 101 هزار متر مربع از معابر سطح شهر سنندج