مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آذر 1399 ساعت 06:152020-12-05اقتصادي

اتحادیه ها در نظارت و ارزیابی فعالیت های واحدهای شیلاتی ورود کنند


مدیرکل شیلات هرمزگان تقویت بخش خصوصی را راهکاری موثر برای هموار سازی توسعه شیلاتی خواند و عنوان کرد: خوشبختانه شرایط برای تقویت بخش خصوصی و اتحادیه ها فراهم شده است که امید داریم از این فرصت به نحو احسن استفاده شود.

- ایسنا/هرمزگان مدیرکل شیلات هرمزگان تقویت بخش خصوصی را راهکاری موثر برای هموار سازی توسعه شیلاتی خواند و عنوان کرد: خوشبختانه شرایط برای تقویت بخش خصوصی و اتحادیه ها فراهم شده است که امید داریم از این فرصت به نحو احسن استفاده شود.

عبدالرسول دریایی صبح امروز(15 آذرماه) دیدار با با اعضای هیئت مدیره اتحادیه تولیدکنندگان و صادر کنندگان آبزیان استان هرمزگان، با بیان اینکه تلاش در جهت الکترونیکی کردن خدمات دهی در شیلات هرمزگان و همچنین تسریع در امور مراجعین و بهره برداران همواره در دستور کار شیلات هرمزگان قرار گرفته است، گفت: بدون شک بهره برداران شیلات تمام الکترونیک را در آینده ای نزدیک شاهد خواهند بود.

مدیرکل شیلات هرمزگان با اشاره به اهمیت و نقش اتحادیه ها به ویژه در حوزه تولید و صادرات آبزیان، افزود: امید است با پیگیری های صورت گرفته و همچنین عزم دیده شده در اتحادیه تولیدکنندگان و صادر کنندگان آبزیان هرمزگان شاهد رخ داد های خوبی در فعالیت های شیلاتی باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتحادیه ها در نظارت و ارزیابی فعالیت های واحدهای شیلاتی ورود کنند

اتحادیه ها در نظارت و ارزیابی فعالیت های واحدهای شیلاتی ورود کنند