مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آذر 1399 ساعت 06:002020-12-05اقتصادي

خودرو ارزان می شود/ افراد دیگر تمایلی به شرکت در قرعه کشی ندارند


با نزدیک شدن قیمت خودرو در کارخانه و قیمت حاشیه بازار، افراد دیگر تمایلی به شرکت در قرعه کشی ندارند و به نظر می رسد خودرو ارزان می شود.

- ، اوایل امسال بود که قیمت خودرو بین کارخانه و حاشیه بازار به شدت زیاد بود و پس از آن برای کنترل این قیمت طرح قرعه کشی را راه اندازی کردند.

اکنون که 8 ماه از اجرایی شدن این طرح می گذرد، شاهد نزدیک شدن قیمت خودرو بین کارخانه و حاشیه بازار هستیم.

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت؛ اکنون با توجه به اینکه قیمت خودرو در کارخانه به قیمت حاشیه بازار نزدیک شده است، افراد دیگر تمایلی به شرکت در قرعه کشی ندارند و حتی گاهی از ثبت نام انصراف می دهند و اگر این رویه ادامه دار باشد، طرح قرعه کشی که برای سر و سامان دادن به بازار اجرا شد، دیگر اجرایی نخواهد شد.

با لغو طرح قرعه کشی، مانند سال های قبل که قیمت خودرو درب کارخانه با قیمت حاشیه بازار تفاوتی نداشت، دوباره بحران به سراغ خودروسازان خواهد رفت.

مانند سال های قبل، با نزدیک شدن قیمت خودرو به قیمت کارخانه، خودروسازان برای فروش خودرو به سراغ وام خودرو، فروش لیزینگی و دیگر روش های فروش خواهند رفت.

اکنون ورق برای فروش خودرو بر می گردد و خودروسازان مجبور خواهند شد خودروهایشان را ارزان تر از قیمت حاشیه بازار دهند تا کالاهایشان به فروش رود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خودرو ارزان می شود/ افراد دیگر تمایلی به شرکت در قرعه کشی ندارند

خودرو ارزان می شود/ افراد دیگر تمایلی به شرکت در قرعه کشی ندارند