مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آذر 1399 ساعت 05:452020-12-05اقتصادي

کاهش 100 تنی مصرف روزانه ماهی در تهران


بازرس آبزیان اتحادیه پرنده و ماهی تهران گفت: به رغم اینکه در ماه های سرد سال مصرف ماهی در بین خانواده ها افزایش می یابد، اما با افزایش قیمت ها و هزینه های زندگی، مصرف آبزیان در تهران روزانه حدود 100 تن کاهش یافته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازدنیای اقتصاد فخرالدین احمدی در گفت وگو با بازار افزود: سال گذشته روزانه به طور متوسط 300 تن انواع آبزیان، ماهی های گرمابی، سردابی، استخوانی دریای خزر و ماهی های جنوب در تهران به فروش می رسید اما هم اکنون میزان فروش به حدود 200 تن در روز کاهش یافته است.

این مقام مسوول در اتحادیه پرنده و ماهی تهران با بیان اینکه واسطه ها و دلالان در افزایش قیمت ماهی در بازار بسیار تاثیرگذار هستند، افزود: در حال حاضر ماهی قزل آلای صید شده در عمده فروشی ها به قیمت 37 هزار تومان به فروش می رسد که با احتساب سود و سایر هزینه ها باید به قیمت 45 هزار تومان در بازار به دست مصرف کنندگان برسد.

بازرس آبزیان اتحادیه پرنده و ماهی تهران بیان کرد: قیمت قزل آلای زنده بیش از قیمت قزل آلای صید شده است و هم اکنون قیمت آن در مزرعه 39هزار تومان است و با احتساب سود و هزینه های حمل و نقل هر کیلوگرم آن 43 هزار تومان ارزش دارد و به قیمت 55 هزار تومان به دست مصرف کنندگان می رسد، اما با افزایش قیمت ماهی، مصرف آن نیز در بین خانواده ها کاهش یافته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 100 تنی مصرف روزانه ماهی در تهران

کاهش 100 تنی مصرف روزانه ماهی در تهران