مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آذر 1399 ساعت 00:502020-12-04بين الملل

نخست وزیر سابق عراق: ترور شهید سلیمانی خط قرمزی بود که آمریکا از آن عبور کرد


عادل عبدالمهدی نخست وزیر پیشین عراق در گفت وگویی مطبوعاتی تصریح کرد: شهید سلیمانی خط قرمزی بود که آمریکا از آن عبور کرد و ترور الهمندس عبور از همه خطوط قرمز بود .

- عادل عبدالمهدی نخست وزیر پیشین عراق در گفت وگویی مطبوعاتی تصریح کرد: "شهید سلیمانی خط قرمزی بود که آمریکا از آن عبور کرد و ترور الهمندس عبور از همه خطوط قرمز بود".

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ نخست وزیر پیشین عراق جمهوری اسلامی ایران را "قدرتی بزرگ" توصیف کرد و گفت که دولت آمریکا با ترور سردار شهید حاج قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس و شهید ابومهدی المهندس معاون سازمان الحشد الشعبی عراق از خطوط قرمز رد شد.

ایرنا به نقل از پایگاه خبری المعلومه عراق نوشت: عادل عبدالمهدی نخست وزیر پیشین عراق در گفت وگویی مطبوعاتی تصریح کرد: "شهید سلیمانی خط قرمزی بود که آمریکا از آن عبور کرد و ترور الهمندس عبور از همه خطوط قرمز بود".

وی منافع عراق را در داشتن روابط خوب با کشورهای همجوار و جامعه بین المللی و نیز موضع متوازن این کشور در روابط با دیگران دانست و درباره اعمال تحریم علیه ایران گفت: وقتی ما با تحریم ها علیه ایران همراهی نمی کنیم برای این است که اصل تحریم ها، اساسا یک اصل اشتباه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخست وزیر سابق عراق: ترور شهید سلیمانی خط قرمزی بود که آمریکا از آن عبور کرد

نخست وزیر سابق عراق: ترور شهید سلیمانی خط قرمزی بود که آمریکا از آن عبور کرد