مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 آذر 1399 ساعت 23:152020-12-04اقتصادي

سهام عدالتی ها فریب نخورند!


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، برخی از کانال ها در فضای مجازی با صدور پیام هایی اعلام می کنند که یا خریدار سهام عدالت مشمولان هستند یا وعده مدیریت سهام و ارائه سود را به فرد می دهند و از این طریق اطلاعات فردی یا شماره کارت سهامدار را اخذ و از این .

- پس از آزادسازی سهام عدالت، بازار برخی کانال های فضای مجازی برای گرفتن اطلاعات مشمولین به بهانه مدیریت سهام آن ها داغ شد؛ موضوعی که مدیر مباره با پولشویی شرکت سپرده گذاری مرکزی نسبت به آن هشدار داده و تاکید کرده که اخبار مربوط به سهام عدالت از طریق همین شرکت پیگیری شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو ، برخی از کانال ها در فضای مجازی با صدور پیام هایی اعلام می کنند که یا خریدار سهام عدالت مشمولان هستند یا وعده مدیریت سهام و ارائه سود را به فرد می دهند و از این طریق اطلاعات فردی یا شماره کارت سهامدار را اخذ و از این اطلاعات سوء استفاده می کنند.

در همین رابطه فرجی نیا، مدیر مبارزه با پولشویی شرکت سپرده گذاری مرکزی با اشاره به برخی پیام هایی که درمورد سهام عدالت در فضای مجازی رد و بدل می شود، اظهار کرد: این پیام ها یا با هدف عضو گیری یا برای اخذ اطلاعات افراد ارسال می شود و با هر هدفی که باشد مورد تایید شرکت سپرده گذاری مرکزی نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهام عدالتی ها فریب نخورند!

سهام عدالتی ها فریب نخورند!