مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 آذر 1399 ساعت 22:502020-12-04ورزشي

نگاهی به 4گزینه احتمالی برای کمک به آلکنو


پس از انتخاب ولادمیر آلکنو به عنوان سرمربی تیم ملی والیبال ایران، اکنون 4 مربی داخلی به عنوان گزینه های فدراسیون جهت حضور کنار این سرمربی روی نیمکت تیم ملی معرفی شده اند که از تجربیات قابل توجهی در عرصه مربیگری ملی برخوردارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پس از انتخاب ولادمیر آلکنو به عنوان سرمربی تیم ملی والیبال ایران برای هدایت تیم در لیگ ملت های 2021 و بازی های المپیک 2020 توکیو، اکنون یکی از بحث های اساسی، انتخاب دستیاران داخلی این مربی با سابقه روس است تا در کنار “توماس توتولو” ایتالیایی، نیمکت تیم ملی ایران را سنگین تر کنند.

به همین منظور فدراسیون والیبال 4 گزینه داخلی از جمله پیمان اکبری، رحمان محمدی راد، پیمان رضایی و محمدرضا تندروان را مد نظر دارد تا پس از بررسی نهایی، از میان این نفرات دستیاران داخلی آلکنو را انتخاب کند.

طبق خبرهای موجود فدراسیون جلسات ابتدایی خود با این نفرات را نیز برگزار کرده است تا پس از بررسی شرایط، گزینه های نهایی را انتخاب و معرفی کند.

برای آشنایی بیشتر با گزینه های مطرح شده ایرانی، در ادامه به رزومه کار این افراد در رده ملی و باشگاهی پرداخته ایم که آن ها را می خوانید.

*سعید رضایی، مربی که مترجم هم بود او که از سال 65 و از مینی والیبال شروع کرده است، پس از ورود به این رشته در عرصه لیگ خوش درخشید و به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگاهی به 4گزینه احتمالی برای کمک به آلکنو

نگاهی به 4گزینه احتمالی برای کمک به آلکنو