مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 آذر 1399 ساعت 22:202020-12-04سياسي

غریب آبادی: ماری جوانا و حشیش موادمخدر ممنوع هستند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سفیر و نماینده دائم کشورمان نزد سازمان های بین المللی گفت: حشیش و ماری جوانا در زمره مواد بسیار خطرناک و اعتیادآور قرار دارند و از نظر حقوقی و مقررات کمیسیون موادمخدر نیز ممنوع و غیرقانونی هستند و استفاده آن ها در .

- در پی تصمیم اخیر کمیسیون موادمخدر سازمان ملل برای خارج کردن حشیش و ماری جوانا از فهرست مواد بسیار خطرناک برای مصارف پزشکی‎؛ کاظم غریب آبادی گفت: این مواد همچنان برای سلامت افراد خطرناک است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، سفیر و نماینده دائم کشورمان نزد سازمان های بین المللی گفت: حشیش و ماری جوانا در زمره مواد بسیار خطرناک و اعتیادآور قرار دارند و از نظر حقوقی و مقررات کمیسیون موادمخدر نیز ممنوع و غیرقانونی هستند و استفاده آن ها در مصارف پزشکی نیز برعهده هر کشوری گذاشته شده است و الزامی در اجرای این تصمیم در این راستا وجود ندارد.

در پی تصمیم اخیر کمیسیون مواد مخدر سازمان ملل برای خروج کانابیس (شاهدانه) و مشتقات آن (حشیش و ماری جوانا) از فهرست مواد بسیار خطرناک برای مصارف پزشکی‎؛ کاظم غریب آبادی افزود: بسیاری از کشورها هنوز بر این باورند که این مواد همچنان برای سلامت افراد بسیار خطرناک هستند و از اینرو، به مصارف پزشکی آن نیز بر مبنای مطالعات و پژوهش های علمی خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غریب آبادی: ماری جوانا و حشیش موادمخدر ممنوع هستند

غریب آبادی: ماری جوانا و حشیش موادمخدر ممنوع هستند