مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 آذر 1399 ساعت 20:352020-12-04اقتصادي

دی اس 9؛ سدان لوکس مونتاژ چین با قیمتی در سطح محصولات ب ام و سری5 و 7! (+عکس)


دی اس عنوان می کند که انتخاب بالاترین سطح آپشن برای خودروی جدیدش می تواند قیمت را به بالاتر از 80 هزار یورو هدایت کند یعنی چیزی نزدیک به 96 هزار دلار که قیمت DS 9 را به محدوده سری 7 ب ام و نزدیک می کند! - کابین داخل کابین یک محیط لوکس تمام عیار است.

از امکانات کابین می توان: نشانگر 12.

3 اینچی دیجیتال آمپر، نمایشگر اصلی 12.

3 اینچی سیستم سرگرمی با تراکم پیکسلی بالا، سیستم تهویه اتوماتیک با دسترسی تنظیمات برای ردیف عقب، سانروف الکتریکی، استارت دکمه ای، طراحی ساعت لوکس آنالوگ مخفی در کنسول اصلی، سیستم صوتی با 14 اسپیکر، هماهنگی با نرم افزار تلفن هوشمند اختصاصی، پشتیبانی از اپل کارپلی و اندروید اوتو، امکان به اشتراک گذاری کلید دیجیتال ورود به خودرو با 5 نفر غیر از مالک، شارژ بی سیم، گرمکن و تهویه صندلی های جلو و عقب، ماساژور صندلی و .

را نام برد.

ایمنی در بخش ایمنی نیز مواردی مانند ترمز اضطراری با قابلیت تشخیص عابر و دوچرخه سوار، سیستم تعلیق تطبیقی مجهز به دوربین جهت آنالیز وضعیت جاده، سطح 2 رانندگی خودران، کروز کنترل تطبیقی، دستیار پارک اتوماتیک، سیستم دید در شب برای دوربین های محیطی خودرو، شناسایی علائم ترافیکی مسیر، نمایشگر میزان باد لاستیک ها، پایش وضعیت راننده هنگام رانندگی و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دی اس 9؛ سدان لوکس مونتاژ چین با قیمتی در سطح محصولات ب ام و سری5 و 7! (+عکس)

دی اس 9؛ سدان لوکس مونتاژ چین با قیمتی در سطح محصولات ب ام و سری5 و 7! (+عکس)