مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 آذر 1399 ساعت 16:302020-12-04بين الملل

تأکید شورای همکاری خلیج فارس بر حل بحران دیپلماتیک قطر


شورای همکاری خلیج فارس در واکنش به بیانیه کویت در خصوص حل و فصل بحران دیپلماتیک میان قطر و چهار کشور عربستان، امارات، بحرین و مصر، از این بیانیه استقبال کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از فارس، نایف الحجرف دبیرکل شورای همکاری خلیج فارس امروز (جمعه) در بیانیه ای بر حل و فصل نهایی بحران دیپلماتیک میان قطر و کشور های عربستان سعودی، امارات، بحرین و مصر تأکید کرد.

به نوشته اسپوتنیک، الحجرف این بیانیه را در واکنش به بیانیه ظهر امروز کویت در خصوص پیشرفت در مسیر گفتگو ها برای حل و فصل بحران مذکور صادر کرد و ضمن استقبال از آن، افزود: بیانیه دولت کویت انعکاس قدرت شورا بر عبور از تهدیدات و مشکلات خویش است.

دبیر کل شواری همکاری خلیج فارس همچنین گفت که اعضای این شورا نیز از بیانیه کویت استقبال کرده و در راستای تحقق تقویت همکاری میان اعضاء تلاش می کنند.

وزیر خارجه کویت امروز در بیانیه ای از گفت و گویی مثمرثمر درباره پایان بحران کشور های عربی حاشیه خلیج فارس خبر داد و گفت: تمام طرف هایی که در گفت و گوی آشتی مشارکت کردند، پافشاری خود برای ثبات [کشور های حاشیه]خلیج [فارس]را ابراز داشتند .

او همچنین در بیانیه خود از جرد کوشنر مشاور ارشد رییس جمهور آمریکا که به به تازگی به غرب آسیا سفر کرده است، تشکر کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأکید شورای همکاری خلیج فارس بر حل بحران دیپلماتیک قطر

تأکید شورای همکاری خلیج فارس بر حل بحران دیپلماتیک قطر