مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 آذر 1399 ساعت 15:352020-12-04فناوري

تحصیل مجازی در نوک کوه/فاجعه اینترنت و جاده در «مونه» لنده+تصاویر


خبرگزاری فارس لنده؛ سید مجتبی بنی هاشمی؛ در عصر فناوری اطلاعات که حتی دور افتاده ترین نقاط نیز از میزان سرعت اینترنت بالا بهره مند هستند متأسفانه روستای مونه از توابع شهرستان لنده از نبود اینترنت رنج می برند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، روستای مونه در 12 کیلومتری شهر لنده مرکز شهرستان و تابع بخش موگرمون است این روستا دارای جمعیتی قریب به 200 خانوار و 700 نفر بوده اما این روزها که شرایط بحرانی ویروس کرونا مردم را خانه نشین کرده و تنها سرگرمی آنها اینترنت موبایل است و بچه ها باید با آن درس بخوانند و بیشتر کارها مجازی شده مردم روستای مونه از نبود آنتن اینترنت رنج می برند.

سرعت اینترنت در این روستا به حدی پایین است که متون ساده هم به سختی ارسال می شود و تقریباً می توان گفت ارسال فایل تصویری و ویدیویی محال است.

یکی از ساکنان این روستا در گفت وگو با خبرگزاری فارس گفت: برای برقراری ارتباط و برگزاری آزمون های آنلاین و  برنامه آموزشی شاد فرزندانمان مجبور هستیم مسافت های طولانی تا مرکز شهرستان برویم تا بتوانیم به اینترنت وصل شویم.

یکی از جوانان روستای مونه در این خصوص گفت: دانشجوی کارشناسی هستم و در زمانی که کلاس های دانشگاه به صورت مجازی برگزار می شود به خاطر نبود اینترنت مجبور هستم به شهر بروم و یا  در نقطه ای از بالای کوه قرار بگیرم تا بتوان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحصیل مجازی در نوک کوه/فاجعه اینترنت و جاده در «مونه» لنده+تصاویر

تحصیل مجازی در نوک کوه/فاجعه اینترنت و جاده در «مونه» لنده+تصاویر