مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 آذر 1399 ساعت 15:152020-12-04اقتصادي

واریز سود شرکتهای بورسی از طریق سامانه / انصراف 250 هزار نفر از فروش سهام عدالت


مدیرعامل شرکت سپرده گذاری مرکزی، رونمایی از سامانه جدید بورسی را تحولی شگرف در نظام بنگاه داری کشور ارزیابی کرد و گفت: سود شرکتهای بورسی از طریق سامانه به حساب سهامداران واریز می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، به نقل از پایگاه خبری بازار سرمایه(سنا) ، حسین فهیمی با اشاره به ضرورت توسعه اقتصاد هوشمند و دولت الکترونیک گفت: در راستای اقتصاد هوشمند، وعده هایی به سهامداران بورسی داده بودیم که بعد از راه اندازی سامانه شناسایی هوشمند و الکترونیکی سجام، مابقی خدمات هم به صورت الکترونیکی در اختیار هم وطنان قرار گیرد، اخیرا  به وعده خود عمل  و از 2 سامانه دیگر رونمایی کرده ایم.

وی افزود: با توجه به اینکه مدت ها انتظار سامانه ای به منظور برگزاری آنلاین مجامع بورسی و فرابورسی شکل گرفته  و مبانی قانونی فراهم بود، این سامانه راه اندازی و بهره برداری  عملیاتی آن انجام شد.

فهیمی اظهار داشت: پس از سهمیه بندی عرضه های اولیه و فروش سهام عدالت حدود 50 میلیون نفر عضو باشگاه سهامداران ما شدند که امکان گرد هم آوری همه این افراد به صورت فیزیکی در مجامع شرکت ها به نوعی دشوار یا غیر قابل انجام بود، بنابراین باید شرایط حضور الکترونیکی برای حق رای و نظارت آنها بر شرکت های مد نظر فراهم می شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واریز سود شرکتهای بورسی از طریق سامانه / انصراف 250 هزار نفر از فروش سهام عدالت

واریز سود شرکتهای بورسی از طریق سامانه / انصراف 250 هزار نفر از فروش سهام عدالت