مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 آذر 1399 ساعت 15:152020-12-04اقتصادي

بهره برداری از 2 ایستگاه جدید آتش نشانی مشهد تا پایان سال


مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد گفت: با برنامه ریزی های انجام شده، 2 ایستگاه جدید آتش نشانی در سال جاری به بهره برداری می رسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی سازمان آتش نشانی مشهد، آتشپاد مسعود ظهوریان با اشاره به تأکید مدیریت شهری در ارتقاء سطح ایمنی شهروندان افزود: ساخت و توسعه چهار ایستگاه آتش نشانی بر اساس مطالعات انجام شده بااعتباری معادل 211 میلیارد ریال برای ساخت دو ایستگاه رازی و رسالت و توسعه و بهسازی دو ایستگاه فعلی در برنامه عملیاتی سازمان قرار گرفت که با بهره برداری از این دو ایستگاه شهر مشهد دارای 54 ایستگاه آتش نشانی خواهد شد.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد ابراز کرد: در حال حاضر ایستگاه اول به نام ایستگاه رازی بااعتباری بالغ بر 54 میلیارد ریال در محدوده شهرداری منطقه 10 در حال احداث است.

وی با بیان اینکه ایستگاه رازی از پیشرفت 82 درصدی برخوردار است، ادامه داد: امیدواریم این ایستگاه نیز تا پایان سال 99 به بهره برداری برسد و با توجه به موقعیت بلوار رازی، بزرگراه کلانتری و بلوار اندیشه مشهد، بهره برداری از این ایستگاه در تأمین ایمنی محدوده کارخانه ها و مجموعه های صنعتی و تولیدی این منطقه از اهمیت ویژه ای برخوردار است و احداث این ایستگاه در پشتیب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از 2 ایستگاه جدید آتش نشانی مشهد تا پایان سال

بهره برداری از 2 ایستگاه جدید آتش نشانی مشهد تا پایان سال