مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 آذر 1399 ساعت 15:052020-12-04اقتصادي

90 درصد پایان نامه های «دانشگاه رازی» ربطی به کرمانشاه ندارد


معاون پژوهش و فناوری دانشگاه رازی گفت: در 5 سال گذشته پنج هزار پایان نامه تحصیلات تکمیلی در استان کرمانشاه انجام شده که از این تعداد تنها 500 پایان نامه در ارتباط با مسائل کرمانشاه بوده است.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، ویسی با بیان اینکه یکی از الزامات توسعه هر کشور پژوهش است، اظهار داشت: اگر از منابع انسانی و منابع مالی خوب استفاده نکرده ایم یعنی بهره وری مناسبی نداریم و باید با پژوهش به چرایی این موضوع پاسخ داد.

وی افزود: ما امادگی برای انجام پژوهش ها در راستای رفع مشکلات را داریم، اما باید تقاضا نیز وجود داشته باشد و دستگاه های اجرایی و مسئولان باید این مشکلات را به دانشگاه ها منعکس کنند.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه رازی خاطرنشان کرد: جدی ترین برنامه وزارت علوم و به پیروی از ان دانشگاه رازی به عنوان زیر مجموعه این وزارتخانه، هدفمندی پژوهش ها برای حل مسائل استان و کشور است و تلاش می شود پایان نامه های تحصیلات تکمیلی نیز در جهت رفع این معضلات باشد.

ویسی اظهار داشت: سال گذشته حدود 740 مقاله بین المللی و 400 مقاله داخلی از سوی450 پژوهشگر دانشگاه رازی منتشر شده است.

وی با اشاره به پتانسیل های استان در زمینه پژوهش و تحقیقات گفت: استان کرمانشاه در حوزه کشاورزی پتانسیل بالایی دارد که می توان با انجام پژوهش در این حوزه،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

90 درصد پایان نامه های «دانشگاه رازی» ربطی به کرمانشاه ندارد

90 درصد پایان نامه های «دانشگاه رازی» ربطی به کرمانشاه ندارد