مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 آذر 1399 ساعت 14:552020-12-04حوادث

مصدوم شدن دو نفر در حادثه میدان بروجردی شهرری


فرمانده ایستگاه 14 آتش نشانی شهرداری تهران گفت: در حادثه آتش سوزی یک واحد مسکونی در میدان شهید بروجردی شهرری که به دلیل انتشار بخار بنزین رخ داده است دو نفر مصدوم شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرری، توکل رمضانی فرمانده ایستگاه 14 آتش نشانی شهرداری تهران امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ساعت 19:39 دقیقه روز گذشته ساکنان یک ساختمان مسکونی واقع در میدان شهید بروجردی شهرری در تماس تلفنی با سامانه 125 از آتش سوزی در داخل یکی از واحدهای مسکونی خبر دادند که ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران بلافاصله آتش نشانان ایستگاه های 14، 19 و گروه امداد و نجات 17 را به همراه خودروی نردبان 32 متری و خودروی خاور تنفسی به محل حادثه اعزام کرد.

وی گفت: در یک ساختمان مسکونی 50 واحدی در طبقه دوم آن یکی از ساکنان با استفاده از بنزین در داخل حمام اقدام به نظافت اجاق گاز خوراک پزی کرده بود که بخارات متصاعد شده از بنزین به بخاری روشن در واحد مسکونی سرایت کرده و در نهایت دچار آتش سوزی و شعله وری شده بود.

فرمانده این عملیات ادامه داد: بر اثر این بی احتیاطی یک نفر آقای 41 ساله و یک نفر آقای 22 ساله در این آتش سوزی دچار سوختگی از ناحیه دست و سر و صورت شده بودند که با هماهنگی آتش نشانان و پس از حضور عوامل اورژانس برای مداوا به مراکز درمانی منتقل شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصدوم شدن دو نفر در حادثه میدان بروجردی شهرری

مصدوم شدن دو نفر در حادثه میدان بروجردی شهرری