مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 آذر 1399 ساعت 14:502020-12-04سياسي

پیکر حجت الاسلام جعفر الهادی در حرم حضرت معصومه(ع) خاکسپاری شد


پیکر حجت الاسلام والمسلمین جعفر الهادی خوشنویس از استادان پیشکسوت حوزه علمیه قم روز جمعه با حضور مراجع تقلید و علما در حرم حضرت معصومه(س) به خاک سپرده شد.

- پیکر حجت الاسلام والمسلمین جعفر الهادی خوشنویس از استادان پیشکسوت حوزه علمیه قم روز جمعه با حضور مراجع تقلید و علما در حرم حضرت معصومه(س) به خاک سپرده شد.

مراسم تشییع و تدفین پیکر این استاد پیشکسوت حوزه علمیه قم، با حضور مراجع تقلید و علما و با رعایت شیوه نامه های بهداشتی در حرم حضرت معصومه(س) برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران به نقل از ایرنا، در این مراسم که آیت الله اعرافی مدیر حوزه های علمیه و جمعی از علما، فضلا و شاگردان این استاد فقید حضور داشتند، نماز میت توسط آیت الله حسین نوری همدانی از مراجع تقلید اقامه شد و سپس پیکر حجت الاسلام جعفر الهادی در جوار کریمه اهل بیت(ع) به خاک سپرده شد.

حجت الاسلام و المسلمین جعفر الهادی (خوشنویس) از اساتید پیشکسوت حوزه علمیه قم روز گذشته در سن 74 سالگی بر اثر عارضه قلبی دارفانی را وداع گفت.

مرحوم الهادی در علومی چون حدیث و کلام و ملل و نحل صاحب نظر بود و در تاسیس مرکز تخصصی علوم حدیث حوزه علمیه قم تلاش های بسیاری انجام داد و آثار گرانقدری را نیز به رشته تحریر درآورده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیکر حجت الاسلام جعفر الهادی در حرم حضرت معصومه(ع) خاکسپاری شد

پیکر حجت الاسلام جعفر الهادی در حرم حضرت معصومه(ع) خاکسپاری شد